Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ponury Roman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:08, 06 Paź 2006 Temat postu: Jak stworzyć skin |
|
|
Jak stworzyć skin oto jest pytanie czy ktoś mugłby mi pomuc bo chciałbym zrobić. Na wielu stronach widze jak ludzie sie o to samo pytają czyli:
Jak stworzyć skin.
A inni odpowiadają żeby szli na jedi delart ale mi nie wyskakuje jedi delart ale jakaś strona prosze o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SparX
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:10, 06 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
btw. na jk3files.com są jakieś proste edytory do zrobienia skina, na dodatek zawierają readme.txt z instrukcją jak to zrobić poprawnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ponury Roman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:28, 06 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dzięki porozglądam się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rat
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:58, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Aby stworzyc skina trzeba miec dwa programy ModView i Pakscape tworzysz takie cos na pulpicie base>models>players>(tu juz nic) potem otwierasz pakscape i wchodzisz w folder gry jk3 jedi academy>game data>base>asset1.pk3 otwierasz to pacskapem wchodzisz w tym do models palyers i kopiujesz do folderu players w base>models na pulpicie foledr _humanoid potem np. rebon_new wylazcasz pakscape i otwierasz ModView otwierasz pulpit>base>models>players>rebon_new>model.glm i milimalizujesz ModViewa potem edytujesz obrazki jakims programem do malowania np.paint potem maxmyalizujesz okienko z ModView i i klikasz refresh
aby spakowac:
Musisz otworzyc pakscape i zminimalizowac go potem otwierasz w rebon_new plik model_deflout.skin programem notatnik i tam masz napisane folder rebon_new zamieniasz to np na robel_new i tak samo na pulpicie zamieniasz base>models>player>rebon_new na robel_new potem maxymalizujesz pakscape i klikasz tam new i tworzysz po kolei foldery models>players>(tu wczepiasz modela z folderu players na pulpicie np.)robel_new i klikasz zapisz w programie pakscape i wchodzisz w foldery gry jk3 czyli jedi academy>game data>base>i tu zapisujesz tyle ze MUSISZ USTAWIC W ZAPISYWANIU OBOK PRZYCISKU ZAPISZ W RAMCE ZE MA ZAPISYWAC JAKO NIE .ZIP TYLKO .PK3!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ponury Roman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:31, 08 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gros Quildu
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:09, 01 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki cennej radzie Rata dorobiłem parę napisików i kolorków na swoim skinie. Ale czy ktoś wie jak do istniejącego modelu DOROBIĆ płaszcz z kapturem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sander_ex
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 19:47, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nie jesteś grafikiem 3d to nawet się za to nie bierz koleś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plo koon
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KATOWICE
|
Wysłany: Wto 12:52, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
sander moj stary przyjacielu siema
co do skinow
latwo jest go pokolorowac
czyli
otworzyc za pomoca packscape'a
skinka jakiegos nie wiem np.NEW_plo_koon
wziac to wszysko przekopiowac na pulpit
poprzerabiac obrazki
i wkleic dostarego modelu
to jest najprostrze z tego calego skinningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luler
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kielce
|
Wysłany: Sob 12:53, 18 Kwi 2009 Temat postu: rat |
|
|
rat jak mozesz napisz na gg 13137340 bo mam problem ze skinem z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|